Witaj na moim blogu! Mam zamiar zaprezentować wam tutaj moje tajemnice i pasje. Mam nadzieję, ze zaangażujecie się w czytanie tego tak samo jak ja w pisanie.

środa, 17 sierpnia 2011

Omlet z szynką- Pyszności

Mam za sobą wiele potyczek kulinarnych :P Ostatnio wyczaiłam pyszny omlet, aż palce lizać!
Składniki:

  • 3 jaja
  • 2 łyżki mąki
  • ok. 1/2 szkl. mleka
  • smaczna wędlinka
  • 2 cebule
  • olej
  • masło
  • przyprawy wedle gustu

Kroimy wędlinę w kosteczki, paseczki, jak kto woli. Ja akurat miałam żywiecką i pokroiłam ją w kosteczki. Cebule obieramy, przekrajamy na 4 części i ciachamy plasterki. Na patelni rozgrzewamy olej i wrzucamy cebulkę. Jak się troszkę przysmaży to dodajemy kiełbaskę. W między czasie robi ciasto na omlet. Dodajemy jaja, mleko i mąkę oraz przyprawy i miksujemy (oczywiście jeśli ktoś robi inaczej omlet to niech robi swoim sposobem ;D). Na drugiej patelni rozgrzewamy sporą łyżkę masła i wlewamy ciasto. Pieczemy na malutkim ogniu, aż góra się zetnie (oczywiście można też przekręcić omlet na drugą stronę, ja osobiście wolą gdy jedna strona jest delikatna, a druga bardziej przypieczona). Zdejmujemy na talerz, nakładamy warstwę farszu i gotowe!
Smakuje?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz